Za nami pierwszy rok Ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej #rePETujemy
Co nas ogromnie cieszy, nasze działania przynoszą wymierne korzyści, a jako społeczeństwo mamy coraz większą wiedzę na temat tworzyw sztucznych
Tak wynika z tegorocznych badań zrealizowanych przez IQS Sp. z o.o. na potrzeby naszej akcji.
Dziękujemy Wam, że jesteście z nami
A o tym co już udało się nam osiągnąć przeczytacie na specjalnie przygotowanych i opublikowanych pod tekstem grafikach.
Pomimo tego, że coraz mniej Polaków (66 proc. – 2022 r. vs 60 proc. – 2021 r.) jest przekonanych, że szkło, papier i metal są bardziej przyjazne dla środowiska niż plastik, w dalszym ciągu jednak blisko połowa (49 proc.) naszego społeczeństwa nadal błędnie sądzi, że w całym cyklu życia (m.in. produkcja, transport, recykling) butelki z tworzyw sztucznych generują największą emisję CO2. Misją kampanii jest wyrównanie wiedzy Polaków na temat tworzyw sztucznych oraz zapewnienie im stałego dostępu do merytorycznych materiałów na ten temat, tak by mogli oni podejmować świadome decyzje.
W ramach działań media relations przygotowywane są merytoryczne materiały w oparciu o wiedzę naukową i ekspercką oraz raporty. W ich efekcie przez pierwszy rok kampanii w mediach internetowych, drukowanych i RTV pojawiło się: